Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Mihailesti, judetul Buzau;

a1) Link acte normative

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei , judetul Buzau ;

b1) Organigrama institutiei

b2) Regulamentul de organizare si functionare

b3) Programul de functionare: de Luni pâna Vineri, între orele: 7.30 – 15.30

b4) Program de audiente:

  • Primar: marti 13.00 -15.00
  • Viceprimar:  joi 13.00 – 15.00
  • Secretar :  miercuri 9.00 – 13.00

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.

Conducerea Primariei comunei :

  •  – Primar – Dorinel Petre
  •  – Viceprimar – Simion Gheorghe
  • – Secretarul comuna – Tudose Violeta Adelina

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:

  • Stan Dina

d) Coordonatele de contact

  • Denumire: Primaria comunei Mihailesti  , judetul  Buzau
  • Sediul: Sat Mihailesti, Comuna Mihailesti, Jud. Buzau
  • Telefon: 0238.584.005 Fax: 0238.584.003
  • E-mail:  primariamihailesti@yahoo.com
  • Pagina de internet www.comunamihailesti.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil 

e1) Link documente

f) Lista cuprinzand documentele de interes public

Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:

  • Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei ;
  • Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei ;
  • Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Traian, si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
  • Coordonatele de contact ale Primariei comunei respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet;
  • Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
  • Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul institutiei;
  • Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii;
  • Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.;

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:

  • dispozitiei ale primarului;
  • proiecte de hotarâri;
  • instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
  • note de discutii;
  • referate de aprobare;
  • fise de audienta;
  • protocoale;
  • rapoarte;
  • studii;
  • analize;
  • prognoze;
  • proiecte de strategii;
  • scrisori sau adrese;
  • materiale de specialitate;
  • fise de proiect;
  • contracte de achizitie publica;
  • procese-verbale;
  • adrese;
  • observatii si propuneri;
  • avize;
  • planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
  • planul urbanistic general;
  • certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare;
  • autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare;
  • autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj;
  • date de stare civila ;

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate

Comments are closed.